Affiliate Disclosure: I full transparens – Få av länkarna på denna webbplats är affiliate-länkar, om du klickar och använder dem för att göra ett köp får vi lite provision utan extra kostnad för dig. Vi garanterar att detta inte kommer att påverka något av ditt köp.

eFLIP Review 2024: Legit Book Arbitrage-programvara eller bluff?

Innehåll

Läsarbetyg2 Röster
4.8

Amazon FBA är en av de mest föredragna plattformarna nuförtiden, och onlinebokarbitrage är ett av de bästa sätten att gå för det. Det finns olika saker som fiktiva böcker, läroböcker, CD-skivor, DVD-skivor och vinylskivor som är bra att sälja. eFLIP är en fantastisk programvara för att ta reda på de bästa produkterna att köpa och sedan merförsälja på FBA-plattformen. eFlip kan bokstavligen genomsöka alla detaljer om böcker och granska andra saker som nämns på sidan för att visa på portalen.

Det hjälper till att hitta de bästa lönsamma böckerna för så lite som ett öre så att det kan säljas i mera online till bra priser. På så sätt kan man få potentiell vinst av försäljningen och sparar mycket tid som går till affärer. eFlip hjälper till att analysera lönsamhet och sparar mycket tid som går till forskning och manuell produktgranskning. Med hjälp av denna bokarbitrageplattform kan en person skapa en fantastisk affärsmodell för hemmet.

eFLIP Software Review

Det finns många fantastiska saker i den, som bra filter och prisalternativ. Kolla in eFLIP-recensionen för mer information som kan ge ett uppsving för din onlinebokarbitrageverksamhet.

⭐ Varför eFlip är bästa Amazon FBA-programvara?

Tja, det är inte så att det finns en viss mekanism, men det finns ett sätt som funktionerna fungerar i. Funktionerna är lätta att använda och det är inget krångel att förstå något som är för tekniskt. Ibland finns det olika programvaror som är för svåra att hantera men tydligen på eFlip fungerar filtren genom att bara flytta ribban upp och ner. För någon som inte ens vill göra det kan de bara ange siffrorna ovan.

Till skillnad från andra programvaror är eFLIP-mjukvaran hemmet för onlinebokarbitrage och saker relaterade till det. Den visar inte bara böcker, utan saker som är lite lika som CD-skivor och sånt. Så det finns ett utrymme för att sälja något extra istället för att bara gå efter böcker. Allt är i stort sett automatiserat och det finns inga särskilda krav på att göra något manuellt om man inte vill. Under några år var programvaran ganska "hypad" men gissa vad, den lever upp till var och en av dessa uppskattningar.

Funktioner Recension av eFLIP 💫

Det finns några fantastiska funktioner i denna programvara. Några av dessa är:

1. Spårar flera saker

eFlip fungerar inte bara för böcker och är inte begränsat till att vara känt som ett "bokarbitrage", utan det ger också insikter om vissa liknande saker. Om någon vill sälja musik-cd-skivor, dvd-skivor eller vinylskivorna som kommer in i trenden igen, då är detta en bra plattform för dem att använda. Medlemskapet för dem är dock skilt från böckerna. Men för någon som vill sälja flera saker kan de få medlemskapet och göra arbetet framåt.

2. Fantastiska filteralternativ

Insikter om filtreringsalternativ

Finns det någon programvara som tillhandahåller ett antal NIO filter till hjälp? Jag tvivlar inte. Detta är den bästa delen av denna programvara eftersom den hjälper till att hitta lönsamma böcker med hjälp av så många filter så att användaren inte möter några problem. Dessutom kan den spara detaljerna för en användare och alternativen för försäljningsrankning är så exakta och tydliga att de kan ladda detaljer om upp till 3 miljoner böcker samtidigt. Ändå finns det nästan 17 miljoner fler böcker att titta på. Sökalternativen är kristallklara och ger exakta detaljer baserat på bokens genre och förlaget.

3. Användbart begagnat Penny Filter

Har du någonsin hört talas om att tjäna nästan 10 dollar på en begagnad bok? Jag slår vad om att ingen någonsin skulle ha gjort det. Detta är en annan användbar funktion som kan resultera i att du hittar så många böcker tillgängliga för en cent. Om inte en cent, så kommer böckerna att finnas tillgängliga för cirka max 50 cent. Med detta kan en person göra slumpmässiga vändningar med hjälp av några riktigt prisvärda böcker. eFLIP Software vill göra säljarens upplevelse värd besväret. Faktum är att de tror på att göra "Buy From Merc Fulfilled" till en framgångsrik satsning för "Fulfill it with Amazon".

4. Automatisk kalkylator

eFlip Calculator kräver bara inköpspriset, och den kan granska och beräkna nettovinstmarginalerna som är möjliga på produkten på egen hand. Det lägger automatiskt till avgifterna i samma och det bästa är att det hänger med i den ständigt föränderliga avgiften för Amazon. Det finns ingen anledning att oroa sig för avgiften alls och en person kan alltid ange sitt önskade försäljningspris i tullfältet nedan. Du behöver inte heller beräkna fraktkostnader manuellt och hantera ett stort excelark, det visar fraktkostnader, moms och annan användbar information på panelen.

5. Fungerar med andra butiker

Andra köparnätverk

eFLIP-mjukvaran fungerar också med olika andra e-handelsbutiker men låter en endast sälja på Amazon FBA. Om en person kan hitta den begagnade boken på andra plattformar som AddAll, BookFinder eller Walmart Book Store, så tillhandahåller de data för det också. Men de rekommenderar alltid att köpa via Amazon Merchant Fulfilled eftersom de är mer ansvariga och ansvariga för produkten. Men om någon vill gå för någon annan köpare på en viss plattform förutom Amazon, varför inte?

6. Bra KEEPA-insikter

Själva eFlip rekommenderar att du installerar KEEPA Chrome-tillägget medan du använder programvaran. Tillägget hjälper till att få tydligare information om när produkten såldes i vilken månad, hur är försäljningsfrekvensen och vad som är föremålets aktuella försäljningspris. Detta hjälper till att analysera alla produkters resultat på ett bättre sätt. Framför varje objekt finns det en platsfält som laddar dessa insikter från KEEPA.

7. Specifik Prime Visibility

Programvaran ger information om olika främsta produkter efter att man har letat efter säljarens uppfyllda priser. Allt en person behöver göra är att klicka på ISBN-numret som ger information om de primära priserna för den specifika artikeln. Du behöver bara klicka på det så laddas det automatiskt. Om användaren klickar på produkten och vill veta detaljerna medan han tittar på inköpspriset, så finns det ett alternativ att klicka på Prime på vänster sida. På så sätt är det lätt enklare att hitta flips än någonsin!

8. eFLIP University

eFLIP universitet

Med varje medlemskap finns det ett eFLIP University-alternativ som har olika videohandledningar från Introduktion till plattformen till hur man skaffar stora vinster. Denna plattform hjälper dig att lära dig mer om Arbitrage-funktionen och hjälper till att få en mycket bättre och smidigare förståelse för hur allt fungerar.

9. Underlättar arbete på vilken enhet som helst

eFLIP kan fungera på alla enheter. Det är inget som behöver laddas ner och installeras, utan det är helt webbaserat. Därför behöver du inte oroa dig för att bära den bärbara datorn var som helst, logga bara in på telefonen eller surfplattan så fungerar den utan krångel. Den har ett mycket användarvänligt och samarbetsgränssnitt.

10. Tillgänglig dygnet runt

Programvarans supportpersonal finns bokstavligen närvarande 24/7 och den fungerar också under hela intervallet. Så om det finns något problem med eFlip, kan det lösas där utan några kompromisser. Kundsupport finns alltid där för alla användare och de försöker lösa frågor mycket snabbt.

11. Fungerar var som helst i världen

Oavsett om det är en person från nivå 1-land som USA eller ett nivå 2-land som Nya Zeeland, programvaran kan fungera bokstavligen var som helst. Vem som helst kan använda eFLIP-programvaran var som helst och starta onlinearbitrageverksamhet i vilket land som helst.

12. Privat Facebook-grupp

Programvaran ger tillgång till en privat Facebook-grupp som inkluderar alla användare som har använt den i flera år och även Caleb är närvarande där borta. Människor delar med sig av sina insikter, vinster, resultat och trendiga produkter i gruppen som motiverar en person att arbeta ännu bättre.

13. Affiliate Program

Affiliateprogrammet fungerar som en "hänvisningskommission" för att hjälpa till att tjäna ännu bättre. Varje gång en person går med i plattformen får användaren 25 procent i provision.

Hur fungerar eFlip? 💡

De fyra varorna att sälja

eFLIP-programvaran fungerar

Med hjälp av eFlip kan en person söka & granska försäljningsdata från 5 alternativ. Det finns ett Outlier-alternativ, som är annorlunda, men resten av alternativen kan filtrera bort data. Alternativet "Alla böcker" kan filtrera bort data för både läroböcker och vanliga böcker, medan alternativet "Läroböcker" kan ta reda på bara tillhörande den nisch. Även om det finns över 20 miljoner böcker att söka från, finns det också bra alternativ för CD-, DVD- och vinylskivor. Med detta eFlip-alternativ kan en person hitta och recensera vad de behöver från alla nischer.

Outlier-alternativ

Outlier-alternativ

Alternativet Outlier är inte tillgängligt i någon annan programvara eller plattform för bokarbitrage online. Faktum är att eFLIP kallar det här hemligt vapen som använder två unika filter. Med detta kan en person jämföra två av sina egna priser som de vill behålla, och sedan kommer alternativet att visa Amazons prishandel i värde. Men alternativen "Max Used Buy Box" och "Max eScore" är de som verkligen skiljer sig. eScore låter en veta hur många dagar en bok har sålt minst ett exemplar på en dag under de senaste sex månaderna. På så sätt får man veta hur framgångsrikt det kommer att bli att vända den boken och om de ska satsa på det eller inte. Om det verkar som att boken säljer bra så kan de satsa på det, men om inte är det bättre att söka efter nya.

SökalternativSökalternativ

Med hjälp av sökalternativet är det lättare att hitta lönsamma böcker utifrån en nisch eller genre med de bästa sökresultaten. Jag är till exempel en säljare som är specialiserad på att sälja "romantiska" böcker, då kan jag alltid söka efter bra böcker som kan ge stora vinstresultat. Dessutom, om jag vill sälja en bok av en specifik bok baserad på ett förlag, då kan jag göra det också! Allt jag behöver göra är att lägga ut förlagets namn och så är det klart. Detta alternativ förenklar hela uppgiften till kärnan och hjälper till att hitta saker på kortare tid.

filter

Det finns en hel del 9 filter att använda som hjälper dig att hitta lönsamma böcker på ett bättre sätt. En person kan ställa in max begagnat pris, max nypris, max Amazon pris, Erbjudanden på både nya och begagnade böcker, rankningen av boken, genomsnittlig ranking, försäljningsrankning, utgivningsåret och även handla i värde. Låt oss se nedan hur det fungerar:

eFLIP Programvarufilter

• Jag vill till exempel sälja en begagnad bok men först vill jag köpa på Amazon, jag kan filtrera bort böcker baserat på bokens lägsta försäljningspris, säg en slant. eFlip kommer genast att recensera och hitta de bästa böckerna som säljs för en krona så att jag kan sälja dem till ett högre pris för maximal vinst.
    • Om jag vill kontrollera priset som den nya säljs till, kan jag kontrollera det med hjälp av fältet 'Max New Price'.
    • Därefter, om jag vill ställa in det högsta försäljningspriset på Amazon, kan jag ta upp den nedre stapeln till att säga $30. Det kommer att visa mig priset det säljs på Amazon för tillfället.
    • Erbjudanden på böckerna kan hittas med hjälp av fälten "Max Used Offers" och "Max New Offers".
    • Det viktigaste, rankningen av boken kan också kontrolleras med hjälp av 'Max Sales Rank' och om jag vill vara mer specifik, då 'Max Avg. Rank' bar hjälper mig att göra det. Staplarna körs på siffror som 250,000 2,000,000 och 1,800,000 20 3, etc. Om det finns ett behov av att vara mer specifik kan numret skrivas in i stapeln ovan, till exempel XNUMX XNUMX XNUMX. Med över XNUMX miljoner böcker kan det vara svårt att hitta böckerna, det är därför mjukvaran kan ladda upp till en rankning på XNUMX miljoner för bättre och snabbare resultat.
    • Baserat på att sätta publiceringsdatum kan en person bestämma vilka böcker de vill sälja och från vilket år. Det kan vara antingen gammalt eller nytt, denna programvara kommer att skrapa ut information från djupet.

Rensa och spara alternativ

Rensa och spara alternativ

Med alternativen Rensa och Spara kan saker sparas, och de tidigare filtren kan tas bort och en person kan börja från ett nytt stadium. Till exempel, om någon vill spara information om en viss bok, kan de bara klicka på spara och en länk visas, de måste kopiera länken och klistra in den var som helst som Google Drive, MS Word, etc. Även om de vill söka efter några andra böcker, sedan kan de bara klicka på Rensa så sköter programvaran resten.

Räknaren

eFLIP Arbitrage Pricing Calculator

Kalkylatorn hjälper till att hitta den bästa vinsten en person kan tjäna på boken, inklusive fraktavgifter och andra kostnader. Till exempel, en bok har ett inköpspris på en cent, då behöver man bara ange 0.01 USD i inköpsprissektionen. Vidare kommer det att visa hur man tjänar på boken. Det tillgängliga alternativet sträcker sig från 25 procent till upp till 300 procent. Om en person vill leta efter fler alternativ kan de ange ett "Anpassat pris" nedan för att få information om vinst.

För- och nackdelar Recension av eFlip

Här är några för- och nackdelar med eFLIP-programvaran:

Fördelar

• Lätt att använda.
  • Bra alternativ för filter.
  • Prisvärda paket.
  • Detaljerade insikter.
  • Tillgänglig när som helst på dygnet.
  • Helt webbaserat.
  • Gratis provperiod tillgänglig.
  • Visar alltid bästa och lönsamma sökresultat.

Nackdelar

• Inga kvartalsbaserade eller årspaket.
  • Ingen prisaviseringsfunktion när den släpps.
  • Förberedande tjänst ej tillgänglig.

Fördelar i detalj 👍

• Lätt att använda:

Denna programvara är verkligen lätt att använda och ett bra gränssnitt, det finns inget behov av att lära sig något specifikt om det. Till skillnad från andra programvaror som inkluderar lätt mekanism, har eFLIP-programvaran lättanvända bar-liknande filter som kan justeras.

• Bra alternativ för filter:

Ingen programvara kan någonsin ha så bra filter som den här plattformen. Det finns ett stort antal filtreringsalternativ tillgängliga i den, och det finns också några extrema filter.

• Prisvärda paket:

Prispaketen från böcker till vinylskivor är verkligen överkomliga. Det börjar med Vinyl Records på 29 dollar och det sista och mest populära paketet för böcker kostar 79 dollar.

• Detaljerade insikter:

Detaljerna är helt korrekta och förstklassiga, filtrerade ut utifrån en persons krav. Dessutom hjälper KEEPA Insights att ta reda på information om en produkt på ett bättre sätt.

• Tillgängligt när som helst på dygnet:

eFLIP Software och dess kundsupportpersonal är tillgänglig under hela dagen och det finns inget behov av att arbeta enligt en specifik tid. De erbjuder också textmeddelandestöd för att lösa frågor.

• Helt webbaserat:

Det finns inget behov av att ladda ner denna programvara, eFlip är en Saas-baserad. Precis när ordet mjukvara kommer i åtanke så tänker en person på installationer och allt, men det här är helt webbaserat.

• Gratis testversion tillgänglig:

Det finns en gratis provperiod tillgänglig i 21 dagar som hjälper dig att veta om denna programvara och hur den fungerar. Om en person är nöjd kan de gå vidare, eller så finns det alltid tid för avbokning. Dessutom, om någon fortfarande inte kan bestämma sig efter 21 dagar, kan de begära en återbetalning genom att posta dem.

Nackdelar i detalj 👎

• Inga kvartalsbaserade eller årspaket:

Paketen är månadsbaserade och det finns ingen möjlighet att prenumerera på det för kvartals- eller årsbasis. Detta är ett stort hinder eftersom de permanenta användarna känner att de har några erbjudanden eller prispaket som de kan prenumerera på en gång och det finns inget behov av en förnyelse varje månad.

• Ingen prisvarningsfunktion när den tappas:

Det finns ingen prisvarningsfunktion om priset sänks, detta kan göras med den manuella metoden, men om du inte har mycket tid för den manuella metoden och vill gå till automatisk Zen arbitrage kan vara bäst för detta eftersom de har ett bra alternativ för detta och de skickar även e-postmeddelanden om pris. Om du vill satsa på några extra funktioner kan Zen Artibrage vara det rätta alternativet.

• Ingen förberedelsetjänst:

Återigen finns det inget alternativ för prep center i eFlip men Zen arbitrage tillhandahåller denna tjänst. Om du inte känner till Prep Service så hjälper det i princip att automatisera förpackningen och frakten till FBA:s lager.

Vad är visionen bakom eFLIP Software? 👀

eFLIP Arbitrage grundare

Skapat av Caleb Roth och hans bror, tanken bakom denna programvara var att underlätta smidig Arbitrage-försäljning. Båda är Amazon Book Sellers och har en rättvis och fyrkantig uppfattning om hur det hela fungerar. Caleb har varit säljare i åratal och lanserade eFLIP 2015, och senare gick även hans bror med.

Han önskar att fler och fler människor kan hitta en affärskälla genom Amazon FBA, och vad passar bättre än böcker! Det finns också vissa myter bakom onlinebokförsäljning som att det inte kommer att få bra vinster.

Han vill lägga alla dessa myter åt sidan genom att lägga fram bra metoder för alla på bordet. Anledningen till att ingen kan göra anspråk på den här programvaran en byst är på grund av hans engagemang. Han håller på att uppdatera uppgifterna dagligen och guidar människor genom möjligheten till genomsnittlig ranking.

Med över 20 miljoner böcker kan det vara svårt att hitta rätt bok online för en lönsam flip. Det är därför eFLIP-programvaran visar sökresultat för upp till 3 miljoner böcker för bättre analys. Det finns också ett sökalternativ som kan filtrera bort objekt baserat på en vald nisch och genre.

Inte bara böcker, utan eFLIP finns nu även där för CD-skivor, DVD-skivor och vinylskivor. Så det är som att sälja flera saker, med hjälp av speciell programvara. Det bästa är att det finns en 21-dagars gratis provperiod, och även efter det om någon inte är nöjd kan de maila Caleb när som helst! Hans motiv bakom denna programvara är att hjälpa människor, och inte att behålla sina pengar hos honom.

eFLIP-programvaruprispaket

eFLIP-programvaruprispaket

Det finns en speciell plan för varje produkt, och alla är verkligen överkomliga. Alla dessa planer ger tillgång till alla filter, så allt ingår i kostnaderna utan extra avgifter för en viss tjänst. Kolla in detaljerna som nämns nedan:

1. Bokplan – 79.00 USD/månad:

• Full tillgång till Outliers.
  • Obegränsade sökningar tillåtna.
  • Tillgång till eFLIP University.
  • Fullständig tillgång till både böcker och läroböckers databas.

2. CD-plan - 49.00 USD/månad.

3. DVD-plan: $39.00/månad.

4. Vinylplan: 29.00 USD/månad.

Bonus: Gratis provperiod i 21 dagar:

Tidigare var testversionen tillgänglig i 3 dagar, men plattformen insåg att ingenting kan analyseras på så kort tid. Därför förlängdes provperioden med 21 dagar för alla nya användare.

Det finns anledningen till att byta till 3 veckor:

• Böcker för första veckan: Lär dig hur du använder eFLIP och men de första föremålen någonsin att sälja vidare.
  • 2:a veckans lista: Beställningar börjar anlända och man kan lista dessa varor till salu på Amazon.
  • 3:e veckans försäljning: Varorna bör anlända till Amazon Warehouse och produkterna kommer att finnas till rea.

Vad hävdar vittnesmålen?

Bevis för eFLIP-programvara

Det finns vissa vittnesmål som hävdar att eFlip är ganska användbar. Låt oss ta ett exempel på Reezy här, som hävdar en recension om eFlip att han precis börjat göra onlinebokarbitrage eftersom det var en regnperiod i norra Kalifornien. Han hävdar att han har tjänat fantastiska pengar bara när han satt i sin Js hemma. Det är riktigt roligt att använda den här programvaran enligt honom och hjälper till att tjäna stora vinster. Precis som detta finns det olika andra vittnesmål med bevis som hävdar att priserna är riktigt bra och det hjälper till att skala så mycket som minst 10 dollar på plattformen.

eFlip Software Rekommendation

Nästa, här är en recension som hävdar att det var deras första eFLIP-köp som gjorde att de sålde boken supersnabbt och de har tjänat 15 dollar med hjälp av denna slumpmässiga flip. Sådana vittnesmål bevisar hur bra programvaran är. Dessutom, när de hävdar att slumpmässiga vändningar händer, är sådana vittnesmål bevis på att ja, de händer. 15 dollar är ett riktigt bra resultat för någon som är ny på plattformen.

Slutlig dom – Javisst, JA, det är definitivt värt pengarna!💰

När jag tittar på eFLIP-programvaran är jag mycket förvånad över att en onlinebokarbitrage kan vara multitasking och kan hjälpa till att sälja andra relaterade produkter. Dessutom förvånar de fantastiska funktionerna och filtren mig till kärnan och det känns så intressant att använda. Det är en fantastisk programvara för dem som vill tjäna stora pengar i bekvämligheten av sitt hem och med stort menar vi bra pengar. Den här plattformen kostar för ett så litet belopp och är ganska hjälpsam och ger detaljerade insikter, och de är inte bara benägna att Amazon, utan har också alternativen från andra onlinebutiker, men de låter bara en sälja på Amazon FBA och rekommenderar också köp genom dem.

Det är ett definitivt värde för pengarna och lovar några goda vinster. I slutet av denna eFlip-recension föreslår vi att du provar denna programvara eftersom de erbjuder de bästa tjänsterna med en gratis provperiod på 21 dagar utan någon kostnad, så prova det och dela din upplevelse med oss.

Vanliga frågor

🤔 Hur många böcker finns i eFLIP Software Database?

Det finns cirka 23,280,157 3 XNUMX böcker på plattformen. Men om någon vill söka baserat på rankning, kommer det bara att starta de första XNUMX miljoner böckerna för bättre resultat.

🤔 Fungerar eFLIP Software?

Ja varför inte! Programvaran fungerar inte bara utan ger detaljerade insikter till användarna som är hundra procent korrekta.

🤔 Hur många böcker kan man köpa med eFLIP Software?

Så mycket man vill. Om en person vill ha en, då kan de köpa, om de vill ha 500, kan de göra det också! Det finns absolut ingen gräns med eFLIP Software!

🤔 Zen Arbitrage vs eFlip? Vilken är bäst?

Båda mjukvarorna fungerar bra med 100% noggrannhet, bara skillnaden är att eFlip bara har grundläggande funktioner jämfört med Zen Arbitrage. Men eFlip kan fungera för många saker som böcker, läroböcker, CD-skivor, DVD-skivor, vinylskivor som Zen Arbitrage inte kan fungera. Sammantaget beror det på vad du letar efter.

🤔 Kan en person göra bra vinster med eFLIP Software vid sin sida?

Ja, vem som helst kan göra goda vinster men det beror på användaren om de följer insikterna och guiderna ordentligt. Om man följer insikterna kommer de att ha vinst, och om inte kommer boken att finnas kvar på lagret länge.

eFLIP Software Review
eFLIP recension
eFLIP är ett onlinearbitrageprogram för böcker, CD-skivor, DVD-skivor och vinylskivor som ger detaljerade insikter. Det är en fantastisk SaaS-mjukvara som kan vara en spelväxlare i Amazon FBA-branschen.
filter
Insikter
Räknaren
Funktioner
Priser
Helpdesk
Läsarbetyg2 Röster
4.8

Skriven av

Chiranshu Monga

Hallå! 🙋‍♂️ Jag själv Chiranshu Monga, Everyday Learner & Earner. 😉 Passionerad marknadsförare och utvecklare som arbetar hjärtligt inom den digitala industrin från de senaste 7 åren och älskar att dela med sig av kvalitetsprylar på min underbara blogg: Technoven.com.🔥 Arbetade med de bästa digitala varumärkena som affiliate & öka försäljningen där + Erfaren av betalannonser med Google Ads, Facebook Ads, Native Ads och Pop Ads. 🤘