Zveřejnění partnerů: Úplná transparentnost – několik odkazů na této webové stránce jsou affiliate odkazy, pokud na ně kliknete a použijete je k nákupu, získáme pro vás určitou provizi bez dalších nákladů. Garantujeme vám, že to nebude mít vliv na žádný z vašich nákupů.

eFLIP Review 2024: Legit Book Arbitrage Software nebo podvod?

Obsah

Hodnocení čtenáře2 hlasů
4.8

Amazonka FBA je dnes jednou z nejpreferovanějších platforem a online arbitráž knih je jedním z nejlepších způsobů, jak toho dosáhnout. Existují různé věci, jako jsou fiktivní knihy, učebnice, CD, DVD a vinylové desky, které se skvěle prodávají. eFLIP je skvělý software pro zjištění nejlepších produktů k nákupu a následnému prodeji na platformě FBA. eFlip dokáže doslova prolézt všechny podrobnosti o knihách a zkontrolovat další věci uvedené na stránce, které se zobrazí na portálu.

Pomáhá při hledání nejlepších ziskových knih za pouhý cent, takže může prodávat online za skvělé ceny. Tímto způsobem lze získat potenciální zisk z prodeje a ušetřit spoustu času, který je potřeba do podnikání. eFlip pomáhá při analýze ziskovosti a šetří spoustu času, který je třeba věnovat výzkumu a ruční kontrole produktu. S pomocí této platformy pro arbitráž knih může člověk vytvořit skvělý domácí obchodní model.

Recenze softwaru eFLIP

Je v něm mnoho úžasných věcí, jako jsou skvělé filtry a cenové možnosti. Podívejte se na recenzi eFLIP, kde najdete další informace, které mohou podnítit vaši online arbitráž knih.

⭐ Proč je eFlip nejlepší software Amazon FBA?

Není to tak, že by existoval určitý mechanismus, ale existuje způsob, jakým funkce fungují. Funkce se snadno ovládají a není problém pochopit něco, co je příliš technické. Občas existují různé softwary, se kterými je příliš těžké manipulovat, ale na eFlip filtry očividně fungují pouhým pohybem lišty nahoru a dolů. Komu se to ani nechce, stačí zadat čísla výše.

Na rozdíl od jiných softwarů je software eFLIP domovem pro online arbitráž knih a věci s ní související. Neukazuje jen knihy, ale věci, které jsou si trochu podobné, jako jsou CD a podobně. Je tu tedy prostor pro prodej něčeho navíc, než jen pro knihy. Všechno je do značné míry automatizované a není potřeba nic dělat ručně, pokud člověk nechce. Již několik let je software do značné míry „propagovaný“, ale hádejte co, vyhovuje každému z těchto ocenění.

Recenze funkcí eFLIP 💫

Tento software má několik úžasných funkcí. Některé z nich jsou:

1. Sleduje více věcí

eFlip nefunguje pouze pro knihy a není omezen na to, že je znám jako „knižní arbitráž“, ale také poskytuje informace o určitých podobných věcech. Pokud chce někdo prodávat hudební CD, DVD nebo vinylové desky, které se opět dostávají do trendu, pak je to pro něj skvělá platforma. Členství pro ně je však oddělené od knih. Ale pro někoho, kdo chce prodat více věcí, může získat členství a dělat práci dopředu.

2. Úžasné možnosti filtru

Statistiky možností filtrování

Existuje nějaký software, který poskytuje řadu DEVĚT filtrů, které vám pomohou? pochybuji, že ne. Toto je nejlepší část tohoto softwaru, protože pomáhá při hledání ziskových knih pomocí tolika filtrů, aby uživatel neměl žádný problém. Také může uložit podrobnosti pro uživatele a možnosti pořadí prodeje jsou tak přesné a jasné, že mohou načíst podrobnosti až o 3 milionech knih současně. Přesto existuje téměř 17 milionů dalších knih, ze kterých se můžete podívat. Možnosti vyhledávání jsou křišťálově čisté a poskytují přesné podrobnosti podle žánru knihy a nakladatelství.

3. Užitečný použitý Penny filtr

Už jste někdy slyšeli o výdělku téměř 10 dolarů na použité knize? Vsadím se, že by to nikdy nikdo neudělal. To je další užitečná funkce, která může vést k nalezení tolika knih dostupných za cent. Pokud ne ani cent, pak budou knihy k dispozici maximálně za 50 centů. S tím může člověk dělat náhodné převrácení pomocí některých opravdu dostupných knih. eFLIP Software chce, aby se zkušenost prodejce vyplatila. Ve skutečnosti věří v to, aby se z „Buy From Merc Fulfilled“ stal úspěšný podnik pro „Fulfill it with Amazon“.

4. Automatická kalkulačka

Kalkulačka eFlip vyžaduje pouze nákupní cenu a může sama zkontrolovat a vypočítat čisté ziskové marže, které jsou u produktu možné. Automaticky přidává poplatky stejně a nejlepší na tom je, že drží krok s neustále se měnícím poplatkem Amazonu. S poplatkem se není třeba vůbec bát a člověk může vždy zadat svou požadovanou prodejní cenu do celní lišty přítomné níže. Také nemusíte počítat náklady na dopravu ručně a spravovat velký excelový list, na panelu se zobrazují náklady na dopravu, daň z obratu a další užitečné informace.

5. Spolupracuje s ostatními obchody

Další sítě kupujících

Software eFLIP spolupracuje také s různými dalšími e-commerce obchody, ale umožňuje jednomu prodávat pouze na Amazon FBA. Pokud někdo najde použitou knihu na jiných platformách, jako je AddAll, BookFinder nebo Walmart Book Store, poskytuje data i pro to. Vždy však doporučují nákup prostřednictvím Amazon Merchant Fulfilled, protože jsou zodpovědnější a odpovědnější za produkt. Ale pokud někdo chce jít za jakýmkoli jiným kupujícím na konkrétní platformě kromě Amazonu, tak proč ne?

6. Skvělé poznatky KEEPA

Samotný eFlip doporučuje během používání softwaru nainstalovat rozšíření KEEPA Chrome. Rozšíření pomáhá získat jasnější informace o tom, kdy byl produkt prodán v kterém měsíci, jaká je frekvence prodeje a jaká je aktuální prodejní cena položky. To pomáhá lépe analyzovat výsledek jakéhokoli produktu. Před každou položkou je panel umístění, který načítá tyto informace z KEEPA.

7. Specifická primární viditelnost

Software poskytuje informace o různých prvotřídních produktech poté, co je dokončeno hledání obchodníkem splněných cen. Vše, co člověk musí udělat, je kliknout na číslo ISBN, které poskytuje informace o hlavních cenách konkrétní položky. Stačí na to kliknout a automaticky se načte. Pokud uživatel klikne na produkt a chce znát podrobnosti při pohledu na kupní cenu, pak je zde možnost kliknout na Prime na levé straně. Tímto způsobem je snadné najít flipy než kdy předtím!

8. Univerzita eFLIP

Univerzita eFLIP

S každým členstvím je přítomna možnost eFLIP University, která obsahuje různé video tutoriály od Úvodu do platformy až po to, jak dosáhnout velkých zisků. Tato platforma pomáhá dozvědět se více o fungování arbitráže a pomáhá lépe a plynuleji porozumět tomu, jak vše funguje.

9. Usnadňuje práci na jakémkoli zařízení

eFLIP může fungovat na jakémkoli zařízení. Není to něco, co by se muselo stahovat a instalovat, ale je to zcela on-line. Není tedy třeba se bát notebook kamkoliv přenášet, stačí se přihlásit k telefonu či tabletu a bude na něm bez problémů fungovat. Má velmi uživatelsky přívětivé a kooperativní rozhraní.

10. K dispozici 24/7

Zaměstnanci podpory softwaru jsou přítomni doslova 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a také funguje po celou dobu. Pokud se tedy vyskytne nějaký problém s eFlipem, lze jej vyřešit bez jakýchkoli kompromisů. Zákaznická podpora je vždy k dispozici pro všechny uživatele a snaží se velmi rychle řešit dotazy.

11. Funguje kdekoli na světě

Ať už je to osoba ze země Tier 1, jako jsou USA nebo země Tier 2, jako je Nový Zéland, Software může fungovat doslova kdekoli. Kdokoli může provozovat software eFLIP odkudkoli a zahájit online arbitráž v jakékoli zemi.

12. Soukromá skupina na Facebooku

Software poskytuje přístup k soukromé skupině na Facebooku, která zahrnuje všechny uživatele, kteří jej používají roky, a dokonce je tam přítomen i Caleb. Lidé sdílejí své poznatky, zisky, výsledky a trendy produktů ve skupině, která motivuje člověka k ještě lepší práci.

13. Partnerský program

Affiliate program funguje jako „provize za doporučení“, aby vám pomohl vydělávat ještě lépe. Pokaždé, když se člověk připojí k platformě, uživatel získá 25procentní provizi.

Jak eFlip funguje? 💡

Čtyři zboží k prodeji

Software eFLIP funguje

S pomocí eFlip může člověk vyhledávat a kontrolovat údaje o prodeji z 5 možností. Existuje možnost Odlehlá hodnota, která je odlišná, ale zbytek možností může odfiltrovat data. Možnost „Všechny knihy“ může odfiltrovat data pro učebnice i běžné knihy, zatímco možnost „Učebnice“ může zjistit, že patří pouze do tohoto výklenku. I když existuje více než 20 milionů knih, ze kterých lze vyhledávat, jsou k dispozici také skvělé možnosti pro disky CD, DVD a vinylové desky. S touto možností eFlip může člověk najít a zkontrolovat cokoli, co potřebuje, z jakéhokoli místa.

Odlehlá možnost

Odlehlá možnost

Možnost Outlier není dostupná v žádném jiném online softwaru nebo platformě pro arbitráž knih. Ve skutečnosti tomu eFLIP říká tajná zbraň, která používá dva unikátní filtry. Díky tomu může osoba porovnat dvě své vlastní ceny, které si přeje zachovat, a poté tato možnost zobrazí obchod s cenou Amazonu v hodnotě. Možnosti 'Max Used Buy Box' a 'Max eScore' jsou však ty, které se skutečně liší. eScore vám dává vědět, kolik dní kniha prodala alespoň jednu kopii za den za posledních šest měsíců. Tímto způsobem se člověk dozví, jak úspěšné bude převrácení knihy a zda by do toho měli jít, nebo ne. Pokud se zdá, že se kniha dobře prodává, mohou do ní jít, ale pokud ne, je lepší hledat nové.

Možnost vyhledáváníMožnost vyhledávání

S pomocí možnosti vyhledávání je snazší najít výnosné knihy podle výklenku nebo žánru s nejlepšími výsledky vyhledávání. Jsem například prodejce, který se specializuje na prodej „romantických“ knih, pak mohu vždy hledat dobré knihy, které mohou mít velké zisky. Také, pokud chci prodat knihu konkrétní knihy na základě vydavatele, mohu to udělat také! Stačí mi umístit název nakladatelství a je to. Tato možnost zjednodušuje celý úkol až do jádra a pomáhá při hledání věcí v kratším časovém úseku.

Filtry

Můžete použít neuvěřitelných 9 filtrů, které vám pomohou lépe najít ziskové knihy. Osoba si může nastavit maximální použitou cenu, maximální novou cenu, maximální cenu Amazonu, nabídky nových i použitých knih, hodnocení knihy, průměrné hodnocení, prodejní pořadí, rok vydání a také obchodovat s hodnotou. Podívejme se níže, jak to funguje:

Softwarové filtry eFLIP

• Například chci prodat použitou knihu, ale nejprve chci koupit na Amazonu, mohu vyfiltrovat knihy na základě nejnižší prodejní ceny knihy, řekněme penny. eFlip okamžitě zkontroluje a najde mi nejlepší knihy, které se prodávají za cenu centu, abych je mohl prodat za vyšší cenu s maximálním ziskem.
    • Pokud chci zkontrolovat cenu, za kterou se prodává nová, mohu ji zkontrolovat pomocí lišty 'Max New Price'.
    • Dále, pokud chci nastavit maximální prodejní cenu na Amazonu, pak mohu zvýšit spodní lištu až na 30 $. Ukáže mi cenu, kterou momentálně prodává na Amazonu.
    • Nabídky knih lze nalézt pomocí lišt 'Maximální počet použitých nabídek' a 'Maximální počet nových nabídek'.
    • Nejdůležitější je, že pořadí knihy lze zkontrolovat také pomocí 'Max Sales Rank' a pokud chci být konkrétnější, tak 'Max Avg. Hodinová lišta mi v tom pomůže. Pruhy běží na číslech, jako je 250,000 2,000,000 a 1,800,000 20 3 atd. Pokud je potřeba být konkrétnější, můžete číslo zadat do výše uvedeného pruhu, například XNUMX XNUMX XNUMX. S více než XNUMX miliony knih může být obtížné knihy najít, proto může software načíst až XNUMX miliony pro lepší a rychlejší výsledky.
    • Na základě stanovení data vydání se člověk může rozhodnout, jaké knihy chce prodávat a od kterého roku. Může být starý nebo nový, tento software vyškrábe informace z hloubky.

Možnost Vymazat a Uložit

Možnost Vymazat a Uložit

Pomocí možností Vymazat a Uložit lze věci uložit a odstranit minulé filtry a člověk může začít od nové fáze. Pokud chce někdo například uložit podrobnosti o určité knize, stačí kliknout na uložit a zobrazí se odkaz, musí odkaz zkopírovat a vložit kamkoli, jako je Disk Google, MS Word atd. Také pokud chtějí vyhledat nějaké další knihy, pak stačí kliknout na Vymazat a software se postará o zbytek.

počítačový

Kalkulačka arbitrážních cen eFLIP

Kalkulačka pomáhá při hledání nejlepších zisků, které může člověk na knize vydělat, včetně poplatků za dopravu a dalších nákladů. Například kniha je za nákupní cenu centu, pak stačí do části nákupní ceny zadat 0.01 $. Dále ukáže, jak na knize vydělat. Dostupné možnosti se pohybují od 25 procent do až 300 procent. Pokud chce osoba hledat další možnosti, může zadat „Vlastní cenu“ níže, aby se dozvěděla podrobnosti o zisku.

Klady a zápory Recenze eFlip

Zde je několik výhod a nevýhod softwaru eFLIP:

Klady

• Snadné použití.
  • Skvělé možnosti pro filtry.
  • Cenově dostupné balíčky.
  • Podrobné statistiky.
  • K dispozici kdykoli během dne.
  • Zcela na webu.
  • Bezplatná dostupná zkušební verze.
  • Vždy zobrazuje nejlepší a ziskové výsledky vyhledávání.

Nevýhody

• Žádné čtvrtletní nebo roční balíčky.
  • Žádná funkce upozornění na cenu při poklesu.
  • Přípravná služba není k dispozici.

Plusy v detailu 👍

• Snadné použití:

Tento software se opravdu snadno používá a má skvělé rozhraní, není třeba se o něm nic konkrétního učit. Na rozdíl od jiných softwarů, které obsahují mírný mechanismus, eFLIP Software má snadno použitelné bar-jako filtry, které lze upravit.

• Skvělé možnosti pro filtry:

Žádný software nikdy nemůže mít tak skvělé filtry jako tato platforma. K dispozici je velké množství možností filtrování a také některé odlehlé filtry.

• Cenově dostupné balíčky:

Cenové balíčky od knih po vinylové desky jsou opravdu dostupné. Začíná u Vinyl Records na 29 dolarech a poslední a nejoblíbenější balíček knih stojí na 79 dolarech.

• Podrobné statistiky:

Detaily jsou naprosto přesné a špičkové, odfiltrované na základě požadavků člověka. KEEPA Insights také pomáhá lépe zjistit informace o produktu.

• K dispozici kdykoli během dne:

Software eFLIP a jeho pracovníci zákaznické podpory jsou k dispozici po celý den a není třeba pracovat v konkrétní čas. Nabízejí také podporu textových zpráv pro řešení dotazů.

• Zcela na webu:

Tento software není potřeba stahovat, eFlip je založen na Saas. Zrovna když se vybaví slovo Software, člověk se zamyslí nad instalacemi a vším, ale tohle je čistě webové.

• K dispozici je bezplatná zkušební verze:

K dispozici je bezplatná zkušební verze po dobu 21 dní, která vám pomůže dozvědět se o tomto softwaru a o tom, jak funguje. Pokud je člověk spokojený, může pokračovat, jinak je vždy nějaký čas na zrušení. Také, pokud se někdo nemůže rozhodnout ani po 21 dnech, může požádat o vrácení peněz zasláním e-mailu.

Nevýhody v detailu 👎

• Žádné čtvrtletní nebo roční balíčky:

Balíčky jsou měsíční a neexistuje možnost předplatit si je na čtvrtletní nebo roční bázi. To je hlavní překážkou, protože stálí uživatelé mají pocit, že mají nějaké nabídky nebo cenové balíčky, ke kterým se mohou přihlásit jednorázově, a není třeba je obnovovat každý měsíc.

• Žádná funkce upozornění na cenu při poklesu:

Neexistuje žádná funkce upozornění na cenu, pokud cena klesne, lze to provést manuální metodou, ale pokud nemáte mnoho času na manuální metodu a chcete přejít na automatickou metodu Zen arbitráž může být pro to nejlepší, protože pro to mají skvělou možnost a také e-mailem upozorňují na cenu. Pokud chcete využít nějaké extra funkce, pak Zen Artibrage může být tou správnou volbou.

• Žádná přípravná služba:

V eFlip opět není žádná možnost pro přípravné centrum, ale Zen arbitrage tuto službu poskytuje. Pokud nevíte o Prep Service, pak v podstatě pomáhá automatizovat balení a expedici do skladu FBA.

Jaká je vize za softwarem eFLIP? 👀

Zakladatel arbitráže eFLIP

Tento software vytvořil Caleb Roth a jeho bratr a jeho myšlenkou bylo usnadnit hladký prodej arbitráže. Oba jsou prodejci knih Amazon a mají spravedlivou a jasnou představu o tom, jak celá věc funguje. Caleb, jako prodejce po léta, spustil eFLIP v roce 2015 a později se přidal i jeho bratr.

Přeje si, aby stále více lidí dokázalo najít zdroj podnikání prostřednictvím Amazon FBA, a co je lepšího než knihy! Za online prodejem knih existují také určité mýty, například že nebude mít dobré zisky.

Přeje si odhodit všechny tyto mýty stranou tím, že na stůl předloží skvělé metody pro každého. Důvodem, proč nikdo nemůže prohlásit tento software za krach, je jeho obětavost. Zabývá se každodenní aktualizací dat a vede lidi možností průměrného hodnocení.

S více než 20 miliony knih může být obtížné najít tu správnou knihu online, aby bylo ziskové. Proto software eFLIP zobrazuje výsledky vyhledávání až pro 3 miliony knih pro lepší analýzu. K dispozici je také možnost vyhledávání, která dokáže odfiltrovat položky na základě vybraného výklenku a žánru.

Nejen knihy, ale eFLIP je nyní k dispozici také pro CD, DVD a vinylové desky. Takže je to jako prodávat více věcí s pomocí konkrétního softwaru. Nejlepší na tom je, že je k dispozici 21denní bezplatná zkušební verze a i poté, pokud někdo nebude spokojen, může Calebovi kdykoli poslat e-mail! Jeho motivem za tímto softwarem je pomáhat lidem, a ne nechávat si u sebe jejich peníze.

Cenové balíčky softwaru eFLIP

Cenové balíčky softwaru eFLIP

Pro každý produkt existuje zvláštní plán a všechny jsou opravdu cenově dostupné. Všechny tyto plány poskytují přístup ke všem filtrům, takže vše je zahrnuto v nákladech bez dalších poplatků za konkrétní službu. Podívejte se na podrobnosti uvedené níže:

1. Plán knih – 79.00 $/měsíc:

• Úplný přístup k odlehlým hodnotám.
  • Povoleno neomezené vyhledávání.
  • Přístup na eFLIP University.
  • Kompletní přístup k databázi knih a učebnic.

2. Plán CD – 49.00 $/měsíc.

3. Plán DVD: 39.00 $/měsíc.

4. Vinylový plán: 29.00 $/měsíc.

Bonus: Bezplatná zkušební verze na 21 dní:

Dříve byla zkušební verze k dispozici po dobu 3 dnů, ale platforma si uvědomila, že během tak krátké doby nelze nic analyzovat. Zkušební doba se proto všem novým uživatelům prodloužila na 21 dní.

Přechod na 3 týdny má svůj důvod:

• 1st Week-Sourcing Books: Naučte se používat eFLIP a vůbec první položky k prodeji.
  • 2. týdenní seznam: Začnou přicházet objednávky a je možné uvést tyto položky k prodeji na Amazonu.
  • 3. týden – prodej: Položky by měly dorazit do Amazon Warehouse a produkty budou v prodeji.

Co tvrdí reference?

Důkazy osvědčení softwaru eFLIP

Existují určitá doporučení, která tvrdí, že eFlip je docela užitečný. Vezměme si příklad Reezyho, který tvrdí, že o eFlipu je recenze posudku, že právě začal dělat online arbitráž knih, protože v severní Kalifornii bylo období dešťů. Tvrdí, že si vydělal skvělé peníze, jen když seděl doma ve svých Js. Používání tohoto softwaru je podle něj opravdu zábavné a pomáhá vydělávat velké zisky. Stejně jako toto existují různé další posudky s důkazy, které tvrdí, že ceny jsou opravdu skvělé a pomáhá to při škálování až o 10 dolarů na platformě.

Reference softwaru eFlip

Dále je zde recenze, která tvrdí, že to byl jejich první nákup eFLIP, díky kterému prodali knihu velmi rychle a vydělali 15 dolarů pomocí tohoto náhodného flipu. Taková svědectví dokazují, jak skvělý software je. Také, když tvrdí, že k náhodným flipům dochází, jsou taková svědectví důkazem, že ano, stávají se. 15 dolarů je opravdu skvělý výsledek pro někoho, kdo je na platformě nový.

Konečný verdikt – Samozřejmě, ANO, za ty peníze to rozhodně stojí!💰

Při pohledu na eFLIP Software jsem velmi ohromen tím, že online arbitráž knih může být multitasking a může pomoci při prodeji dalších souvisejících produktů. Také skvělé funkce a filtry mě ohromují až do morku kostí a je to tak zajímavé používat. Je to skvělý software pro ty, kteří chtějí vydělat nějaké velké peníze v pohodlí svého domova a velkými, myslíme dobré peníze. Tato platforma, která stojí za tak malou částku, je opravdu užitečná a poskytuje podrobné informace, a nejsou nakloněni pouze Amazonu, ale mají i možnosti jiných online obchodů, ale nechávají prodávat pouze jeden na Amazon FBA a také doporučují nákupy přes ně.

Je to určitá hodnota za peníze a slibuje dobré zisky. Na konci této recenze eFlip vám doporučujeme vyzkoušet tento software, protože nabízí nejlepší služby s bezplatnou zkušební dobou 21 dní bez jakýchkoli nákladů, takže to vyzkoušejte a podělte se s námi o své zkušenosti.

Nejčastější dotazy

🤔 Kolik knih je v softwarové databázi eFLIP?

Na platformě je přibližně 23,280,157 3 XNUMX knih. Pokud však někdo chce vyhledávat na základě hodnocení, zahájí to pouze první XNUMX miliony knih pro lepší výsledky.

🤔 Funguje eFLIP Software?

Ano, proč ne! Software nejen funguje, ale poskytuje uživatelům podrobné informace, které jsou stoprocentně přesné.

🤔 Kolik knih lze zakoupit se softwarem eFLIP?

Jak člověk chce. Pokud někdo chce jeden, pak si může koupit, pokud chce 500, může to udělat taky! Software eFLIP nemá absolutně žádný limit!

🤔 Zen Arbitrage vs eFlip? který je nejlepší?

Oba software fungují dobře se 100% přesností, rozdíl je pouze v tom, že eFlip má pouze základní funkce ve srovnání se Zen Arbitrage. Ale eFlip může fungovat pro mnoho věcí, jako jsou knihy, učebnice, CD, DVD, vinylové desky, které Zen Arbitrage nemůže fungovat. Celkově záleží na tom, co hledáte.

🤔 Může člověk mít dobré zisky se softwarem eFLIP po svém boku?

Ano, kdokoli může vydělávat dobré zisky, ale záleží na uživateli, zda správně dodržuje statistiky a průvodce. Pokud se člověk bude řídit poznatky, bude mít zisk, a pokud ne, kniha tam bude dlouho ve skladu.

Recenze softwaru eFLIP
Recenze eFLIP
eFLIP je online arbitrážní software pro knihy, CD, DVD a vinylové desky, který poskytuje podrobné informace. Je to úžasný software SaaS, který může změnit hru v podnikání Amazon FBA.
Filtry
Statistiky
počítačový
Funkce
CENY
Zákaznická podpora
Hodnocení čtenáře2 hlasů
4.8

Napsáno

Chiranshu Monga

Ahoj! 🙋‍♂️ Já sám Chiranshu Monga, každodenní žák a vydělávající. 😉 Vášnivý marketér a vývojář, který srdečně pracuje v digitálním průmyslu za posledních 7+ let a rád sdílí nějaké kvalitní věci na mém krásném blogu: Technoven.com.🔥 Pracoval jsem se špičkovými digitálními značkami jako affiliate a zvyšoval tam prodeje + Zkušenosti s placenými reklamami s Google Ads, Facebook Ads, nativní reklamy a Pop reklamy. 🤘